Wegloo – o cazare inedită de pe Valea Prahovei

Imaginează-ți un glamping exclusivist, situat într-un loc retras, cu o vedere spectaculoasă către munții Bucegi, iar pe tine stând într-un iglu, lângă șemineu, ascultând cum cad picăturile de ploaie pe cort, iar seara privind cerul prin acoperișul cu vedere către stele.

Acest loc există în Azuga, iar resortul se numește Wegloo

Wegloo - Azuga

Aveam pe listă această locație de foarte mult timp, însă nici prin cap nu-mi trecea că voi ajunge așa curând să dorm într-un iglu.

Planul pentru sâmbăta trecută era să facem un traseu ușor în Munții Baiului, mai exact creasta ușoară dintre Azuga și Sinaia, pe la Vârful Baiul Mare.

Trebuia să lăsăm mașina în Azuga, să luăm telegondola de pe pârtia Sorica, iar de acolo să urmăm un traseul până în Sinaia, urmând să revenim în Azuga cu trenul.

Știi proverbul „Socoteala de-acasă, nu se potrivește cu cea din târg”? Ei, cam asta am pățit și noi. Când am ajuns în Azuga a început să plouă și veneau niște rafale de vânt de mă mișcau din loc. Evident, pe o astfel de vreme nu funcționau nici telegodolele, deci planul a fost ruinat.

Toamna din Azuga
La plimbare prin Azuga

Norocul nostru a fost că toamna se instalase deja în Azuga, așa că nu am plecat chiar degeaba de acasă, ne-am plimbat prin stațiune și ne-am bucurat de peisajele absolut superbe. Ador momentul acesta în care „ruginește” pădurea.

Am făcut o mulțime de fotografii și timelapse-uri printre sesiunile de ploaie și rafalele de vânt, până aproape am descărcat bateria la telefon.

Toamna din Azuga
La plimbare prin Azuga

Mă gândeam că mi-ar fi plăcut să mai stăm undeva în natură și să admirăm peisajele de toamnă, dar deja nu mai suportam frigul, vântul și ploaia, așa că i-am zis lui Adi că nu mai avea rost să pierdem vremea și că este timpul să mergem spre casă. Atunci mi-a spus că are o supriză pentru mine și că nu putem pleca.

Rezervase (fără ca eu să bănuiesc absolut nimic) 2 nopți de cazare la Wegloo – unul dintre cele mai faine glampinguri din România.

Mi-a plăcut foarte mult experiența și abia aștept să-ți povestesc cum a fost. Pentru început te invit să vizionezi acest clip:

Cum a fost la Wegloo?

Până în prezent am mai fost la 2 glampinguri: la Green Camp Adventure Glamping și Valea Doftanei Glamping, însă Wegloo este cu totul altceva.

Aici nu vei găsi corturile clasice din pânză, ci corturi geodezice, capitonate și izolate, care îți oferă confortul unui hotel de lux. Beneficiază de încălzire centralizată, baie proprie în cort, facilități SPA, iar piesa de rezistență este spațiul vitrat foarte mare, mi-a plăcut mult faptul că am putut admira natura de la căldură – iarna cred că este și mai senzațional.

Wegloo - Azuga

Domeniul Wegloo este compus din 5 corturi geodezice superbe, fiecare  este gândit în așa fel încât să ofere confort și intimitate. Acest loc duce conceptul de glamping la următorul nivel și îți permite să descoperi o nouă experiență unde natura este luxul suprem.

Este primul glamping din România care oferă facilități premium, ce se ridică la standardele unui hotel de 4 stele și care dispune de grup sanitar propriu, în incinta cortului.

Fiecare unitate de cazare are tereasă proprie, jacuzzi gonflabil (disponibil în sezonul cald), tv cu acces netflix, internet wi-fi de mare viteză ce permite munca remote, un pat de dimensiuni king size, zonă de servit masa și nu în ultimul rând acoperiș cu vedere către stele.

Pentru un cost suplimentar poți avea acces și ciubăr și saună uscată.

Wegloo - Dreamy

Adi a ales un iglu cum nu se poate mai romantic, amenajat într-un stil foarte femin, a fost (după cum îi spune și numele) Dreamy. Poți rezerva acest iglu aici.

Cum am deschis ușa, m-a cucerit totul: șemineul, culorile calde pe nuanțe de roz pal, priveliștea de afară, ba mai mult noaptea am putut privi cum se plimbau norii pe deasupra noatră, am avut senzația că înnoptăm sub cerul liber. A fost pentru prima dată când am încercat o astfel de experiență și a fost fabulos.

Wegloo este mai mult decât o cazare unitate de cazare. Wegloo este o experiență!

Baie proprie în cort

Pe de o parte mi-a părut un pic rău că nu s-a îmbunat deloc vremea, mi-ar fi plăcut să facem un foc de tabără seara în grădina comună sau să stăm puțin la soare pe unul dintre șezlongurile de pe terasă ori în leagăn și să admirăm Bucegii.

Pe de altă parte m-am relaxat de minune stând în iglu, deși eram înăuntru mă simțeam în același timp conectată cu natura și cu tot spațiul exterior. A fost așa cald și bine, șemineul a creat o atmosferă tare cozy, iar sunetul ploii pe cort a fost priceless.

Seara am comandat o pizza de la un restaurant din zonă, ne-a fost livrată direct la cort în 25 de min, așa că am putut lua cina numărând stelele care reușeau să se zărească printre nori. Ce să-ți dorești mai mult?!

Wegloo - Dreamy

Mic dejun la pat? Da! Am uitat să-ți povestesc despre asta, dimineața cei de la Wegloo vin și îți aduc micul dejun la pat, la ora stabilită de tine.

Cafea, ceai, limonadă, pâine prăjită, mezeluri, brânzeturi, ouă fierte, desert, fructe… Ce n-aș da să primesc în fiecare zi micul dejun la pat… Multumim Wegloo!

Mic dejun în iglu

Bine de știut

Wegloo este pet friendly, însă patrupedul este responsabilitatea ta în ceea ce privește posibilele daune, curățenia sau interacțiunea cu ceilalți turiști. Fiecare cort dispune de o terasă proprie – închisă.

Se acceptă plata cu tichete de vacanță în următoarele condiții: se achită un avans la rezervare, iar diferența se achită cu vochere în momentul sosirii la locație.

Micul dejun este servit la cort și este adus de către angajați în 2 coșuri, la ora stabilită de tine (oricând în intervalul 08:30 – 10:00).

Ciubăr și saună uscată – wegloo pune la dispoziție și aceste facilități, pentru un cost suplimentar și doar cu rezervare.

Parcare privată – poți parca chiar lângă glamping, iar parcarea este gratuită.

Bine de știut este și faptul că, dacă vrei să te cazezi într-unul din cele 5 domuri exclusiviste, este necesar să rezervi un minim de 2 nopți.

Domeniul este împrejmuit de garduri electrice, nu ai de ce să-ți faci griji în privința ursului, totuși nu este recomandat să păstrezi pe timp de noapte mâncarea în cort.

Wegloo este deschis tot timpul anului acesta dispune de încălzire automatizată și de un șemineu electric cu aerotermă integrată, așa că poți încerca o astfel de experiență și iarna, mai ales că ai pârtia Sorica la 2 pași.

Cum ajungi la Wegloo?

Glampingul Wegloo este situat pe Valea Prahovei, în stațiunea turistică Azuga, județul Prahova, la doar 2 pași de pârtia Sorica, la o distanță de 11 km față de Predeal, 36 km de Brașov,  respectiv 155 km de București.

Azuga

Date de contact Wegloo

Telefon: 0784.444.441
E-mail: contact@wegloo.ro
Site oficial: www.wegloo.ro
Rezervă o cameră pe Booking aici.

Fii la curent cu toate noutățile de la Wegloo și prinde cele mai bune oferte! Urmărește-i pe Instagram și Facebook.

Obiective turistice de vizitat în zonă

Wegloo este înconjurat de munții Bucegi și munții Baiului, deci pentru iubitorii de trasee montante zona este foarte ofertantă, de asemnea în munții Baiului sunt amenajate mai multe trasee de mountain bike foarte apreciate, în timp ce iarna pârtiile de schi sunt atracția principală a zonei.

O vizită la Castelul Peleș din Sinaia sau la Castelul Cantacuzino din Bușteni sunt mereu o alegere potrivită pentru o vacanță reușită.

Brașovul se află la doar 45 min de mers cu mașina, iar aici lista de atracții și obiective turistice este foarte generoasă, iată aici topul celor mai frumoase din județul Brașov: https://instatravel.ro/ top-obiective-turistice-din-judetul-brasov/.

Dacă toate acestea nu te-au convins descoperă aici mai multe atracții turistice din Muntenia https://instatravel.ro/ obiective-turistice-muntenia/ sau din Transilvania: https://instatravel.ro/obiective-turistice-transilvania/.

Îți mulțumesc că ai citit acest articol, dacă ai întrebări pentru mine te rog să mi le adresezi în secțiunea din comentarii.

Te invit să citești și alte articole din această categorie aici.

Cazează-te la Wegloo și împărtășește experiența cu noi pe instagram! Folosește hashtagul #instatravelro și dă-mi tag pe @alinalicuriceanu

1 thoughts on “Wegloo – o cazare inedită de pe Valea Prahovei”

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *